woensdag 17 oktober 2007

Wie zijn wij, wat doen we, en waarom


Ons even voorstellen, wie zijn we?
- Rechts op de foto, Yannick. Naast basketten, n'stapje zetten en reizen, blaas ik ook wel eens graag op m'n toeter. De grootste reden van deze reis is eens zot te doen, en de roots van m'n ouders te achterhalen. M'n moto is: ge moet niet altijd op nen oude vélo leren rijden.

- Die knapperd links op de foto, Joachim. Ik blaas ook wel eens graag op Yannick zijn toeter. Ik ga op reis, en ik neem mee: twee verse pompoenen, een dozijn ajoens, mijn fris humeur én een kletskop. Mijn moto is: lang leve Sinterklaas!

2 opmerkingen:

ann en annelies zei

wowowow,

die fotos jong, wij zijn al jaloes zen. Laat ons weten of belgica de moeite is...misschien kunnen we daar ook es passeren na ons tripke hier. Breng wat souvenierkes mee he, hebbe gehoord dat het bier en de sjoklat best te vreten zijn. Kaartjes ook altijd welkom

groete
ann en annelies

der rosten zei

ja ja die mannen toch, zo'n avonturiers. Nog zo jong en toch al boordevol goeie ideeën. Dat we da nog mogen meemaken